Selasa, 14 Februari 2012

Jangkitan Kuman Dalam Darah

Hari ini saya ingin memberitahu kepada semua umat islam tentang jangkitan kuman dalam darah. Jangkitan kuman dalam darah ada 2 faktor. Faktor utama adalah sihir dihantar melalui jin atau syaitan kepada mangsa. Kedua ialah melalui makanan, minuman, udara dan sebagainya. Bagaimana ia terjadi? Biar saya ceritakan yang pertama iaitu jangkitan melalui sihir.

Jangkitan melalui sihir ini mereka menghantar melalui najis-najis tikus, kaca yang beracun, kulit2 kayu yang beracun dan sebagainya. kemungkinan racun itu adalah najis tikus yang sedang heboh di rantau ini. penyakit ini boleh diubati dengan secepat yang mungkin dengan mendapat rawatan perawat2 dan pengamal colour vibration therapy. anda perlukan pergi ke 2 tempat ini kerana memerlukan 2 rawatan, pertama perawat untuk mengeluarkan sihir tersebut dan racun2 yang berada dalam tubuh anda. Kedua anda haruslah pergi ke pengamal colour vibration therapy yang berhampiran di tempat anda. insyaallah dengan rawatan dan ubatan yang diberi pada anda insyaallah anda akan selamat. tetapi anda haruslah sentiasa buat rawatan sehingga anda benar2 sembuh. kerana jangkitan kuman ini tidak boleh dijangka akan serangannya. Ia akan berulang dan berulang jika anda benar2 tidak sembuh sepenuhnya. dan disamping itu juga anda haruslah pergi ke klinik untuk membuat periksaan darah dalam tubuh anda yang anda benar2 bebas jangkitan tersebut.

Faktor pemakanan, minuman, udara dan lain-lain adalah faktor kuman persekitaran. anda haruslah pergi ke hoispital dan juga mendapat ubat-ubatan dari colour vibration therapy untuk membantu dan agar cepat sembuh dengan secepat yang mungkin.


Anda haruslah berhati2 dengan penyakit ini kerana penyakit ini adalah membawa maut. tanda-tanda penyakit ini ialah badan menjadi sejuk, batuk berpanjangan, muntah2, sakit dada, lemah dan berpeluh. ini adalah tanda-tanda jangkitan kuman dalam darah. Awas jangkitan ini akan merebak ke seluruh tubuh anda.

8 ulasan:

  1. o0o0 baru tahu.. singgah disini..

    BalasPadam
  2. WOOWWW.. blog kamu kreatif banget, sampe betah deh..

    salam kenal yah nti kalo ada waktu liat-liat n kunjungi blog aku yah, aq juga udah follow blog kamu tuh... Herry

    follow my Blog : Herry-tan.blogspot.com
    makasih yah...

    BalasPadam
  3. insyaallah ada kelapangan saya follow anda semua..

    BalasPadam
  4. Tq for sharing this important info... Done follow here. Keep in touch

    BalasPadam
  5. kunjungan hangat.. kunjung balik yach. jangan lupa follow nya.. :D

    BalasPadam
  6. saya pernah kena kuman dalam darah.petang tu rasa badan sakit-sakt je. dah mkn panaadol. then bila malam, badan saya terus jadi sejuk menggigil.selimut dengan toto pun tetap jugak sejuk. tapi bila kakak rasa badan, dia cakap badan saya panas sangat-sangat.memang malam tu langsung tak boleh tidur. dan esok pagi tu, saya dah mula muntah. sakit sendi.nak berdiri pun tak boleh. badan pun jadi sejuk dan menggigil lagi. menggigil sampai saya tak sedar kan diri. bila terjaga, langsung dah tak boleh bangun. bile g hospital, cek darah. doctor cakap darah dalam kuman dan jugak darah putih bnyk. tp skrg dah ok dah sket. dan lps ni, kalo demam mcm tu lagi, confirm kena tahan wad.

    BalasPadam
  7. Assalamualaikum..saya ade penyakit ini dr tahun 2012 sampai skrg..saya tak tahu sgt tentang penyakit ni...ade sape2 blh tolong sy tak?

    BalasPadam